Žmonos darbas tokią turėjo, tik zyzelį. Tai teko pavadeliot kažkiek retsykiais. Nu kibiras kaip kibiras, man labai patiko spidometras (nors daugumą nuo jo vimdo), o vairas - užpiso tas nesisukiojantis centras, nepripratau. Veidrodėliai gaidiški, maža to kad lašo formos (kraštuose, kur svarbiausia, jie labai siauri ir xuij kas matosi), tai dar ir purvu nuo ratų pastoviai užneša (bbž kodėl). Matomumas atgal irgi tragiškas (bet čia visom naujesnėm auto taip). Šiaip vietos viduj stebėtinai daug, kažkaip į plotį visai neblogai, važiavom ir penkiese, sutilpom kažkaip. Toks įspūdis kad accorde (2004) vietos mažiau. Dėl bėdų nelabai papasakosiu, tik žinau kad dar naujai elektra gliučino - pripylus pilną baką kuro mirksėdavo avarinis (irgi, xj pariši kodėl ir prie ko), bet taip pasitaikė tikrai ne vieną kartą. Kita vertus, ko norėt - kompaktiniam kibirioke elektros prikišta daugiau nei pas bet kurį klase aukštesnį japoną. Greičio palaikymo sprendimas patiko - užsistatai kiek nori kmh, ekrane matai visada kiek užstatyta, ir jei resume paspaudi, tai žinai iki kiek jis bėgėsis, arba gali tą užstatymą koreguot bet kada, net ir važiuodamas lėčiau ar pan. Dar yra greičio ribojimas, šefas keikėsi kai kažkas užstatė 70 ir jis užmeisty negalėjo daugiau spaust. > O kaip isvis sitie C4, gal kas turejo? Kaip jo patikimumas? Ar turi kokiu > standartiniu betu ar siaip i ka atkreipti demesi??