Tema: Re: geriausiai Lietuvoje priþiûrëtas C4 :)
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-19 15:03:39
yra vienas, 100kkm, elektra negliūčina. Šiaip kibiras kaip kibiras.

On 2012.04.19 09:08, spakainas wrote:
> Žmonos darbas tokią turėjo, tik zyzelį. Tai teko pavadeliot kažkiek
> retsykiais. Nu kibiras kaip kibiras, man labai patiko spidometras (nors
> daugumą nuo jo vimdo), o vairas - užpiso tas nesisukiojantis centras,
> nepripratau. Veidrodėliai gaidiški, maža to kad lašo formos (kraštuose,
> kur svarbiausia, jie labai siauri ir xuij kas matosi), tai dar ir purvu
> nuo ratų pastoviai užneša (bbž kodėl). Matomumas atgal irgi tragiškas
> (bet čia visom naujesnėm auto taip). Šiaip vietos viduj stebėtinai daug,
> kažkaip į plotį visai neblogai, važiavom ir penkiese, sutilpom kažkaip.
> Toks įspūdis kad accorde (2004) vietos mažiau.
> Dėl bėdų nelabai papasakosiu, tik žinau kad dar naujai elektra gliučino
> - pripylus pilną baką kuro mirksėdavo avarinis (irgi, xj pariši kodėl ir
> prie ko), bet taip pasitaikė tikrai ne vieną kartą. Kita vertus, ko
> norėt - kompaktiniam kibirioke elektros prikišta daugiau nei pas bet
> kurį klase aukštesnį japoną.
> Greičio palaikymo sprendimas patiko - užsistatai kiek nori kmh, ekrane
> matai visada kiek užstatyta, ir jei resume paspaudi, tai žinai iki kiek
> jis bėgėsis, arba gali tą užstatymą koreguot bet kada, net ir
> važiuodamas lėčiau ar pan. Dar yra greičio ribojimas, šefas keikėsi kai
> kažkas užstatė 70 ir jis užmeisty negalėjo daugiau spaust.
>
>> O kaip isvis sitie C4, gal kas turejo? Kaip jo patikimumas? Ar turi kokiu
>> standartiniu betu ar siaip i ka atkreipti demesi??