yra vienas, 100kkm, elektra negliūčina. Šiaip kibiras kaip kibiras. On 2012.04.19 09:08, spakainas wrote: > Žmonos darbas tokią turėjo, tik zyzelį. Tai teko pavadeliot kažkiek > retsykiais. Nu kibiras kaip kibiras, man labai patiko spidometras (nors > daugumą nuo jo vimdo), o vairas - užpiso tas nesisukiojantis centras, > nepripratau. Veidrodėliai gaidiški, maža to kad lašo formos (kraštuose, > kur svarbiausia, jie labai siauri ir xuij kas matosi), tai dar ir purvu > nuo ratų pastoviai užneša (bbž kodėl). Matomumas atgal irgi tragiškas > (bet čia visom naujesnėm auto taip). Šiaip vietos viduj stebėtinai daug, > kažkaip į plotį visai neblogai, važiavom ir penkiese, sutilpom kažkaip. > Toks įspūdis kad accorde (2004) vietos mažiau. > Dėl bėdų nelabai papasakosiu, tik žinau kad dar naujai elektra gliučino > - pripylus pilną baką kuro mirksėdavo avarinis (irgi, xj pariši kodėl ir > prie ko), bet taip pasitaikė tikrai ne vieną kartą. Kita vertus, ko > norėt - kompaktiniam kibirioke elektros prikišta daugiau nei pas bet > kurį klase aukštesnį japoną. > Greičio palaikymo sprendimas patiko - užsistatai kiek nori kmh, ekrane > matai visada kiek užstatyta, ir jei resume paspaudi, tai žinai iki kiek > jis bėgėsis, arba gali tą užstatymą koreguot bet kada, net ir > važiuodamas lėčiau ar pan. Dar yra greičio ribojimas, šefas keikėsi kai > kažkas užstatė 70 ir jis užmeisty negalėjo daugiau spaust. > >> O kaip isvis sitie C4, gal kas turejo? Kaip jo patikimumas? Ar turi kokiu >> standartiniu betu ar siaip i ka atkreipti demesi??