p.s. cia daugiau apie smart 42. jei kalba apie, tarkime, roadster, tai cia jau visai kitas automobilis. p.p.s. http://tinyurl.com/72sqq49 - tas raudonas v6 biturbo pirmoje foto rulez, 'standartinis' brabusinis roadsteris 840 kg, 218 ag, 0-100 <5", o sitas dar siek tiek patobulintas elektriniu varikliu. "esquires." <esquires@idiods.comm> wrote in message news:jobahg$da6$1@trimpas.omnitel.net... > vienintelis praktiskas privalumas - gabaritas, kuris aktualus, jei gyveni > senamiestyje arba prie bigo. is kitos puses, gabaritas lemia tokius > dalykus kaip 'spaudzia per pecius', tarpveze ir baze. del saugumo px, rida > uzmiestyje sudarys 0.1%, o mieste jo saugumo su didele tikimybe uzteks. > neapsigauk su sanaudomis, ryja kaip eilinis ne pats naujausias > subkompaktas. varikliu patikimumas imho pakankamas (nesusuksi mieste tu > 140'000-150'000, apie kuriuos daznai rasoma kaip ribinius). na o jei perki > magistralese drozta (tokiu irgi pasitaiko, vis tenka faterlande sutikti > smagiai sluojanti kokiais 140), tai stebetino cia ne daugiau, kaip > nusipirkus sudrozta motocikla su 150'000 km ridos. anyway, variklio > remontas ne karve kainuoja. variatorius, kaip iprasta, uzknisa. del > talpos: isvaizda apgaulinga, ne tokie jau mazi pirkiniu maisai telpa. bet > kas neapgaulinga, tai nesklandumai vazinejant ziema. pirmiausiai tai jame > salta, o syla padla sunkiai. antra, modelis jautrus padangu dydziams, > "paimsiu ziemai aukstesnes ir siauresnes, nieko jam neatsitiks" gali > baigtis pazintimi su bordiuru, stulpu ar kokia judresne kliutimi. > >