nu iskarto neuzsvyla, cia prie ~150kkm (kaip teigia). Kita vertus ko noreti is 600cc variklio? Taigi motai su litriniais varikliais turi keisti tepalus kas 6k km (sintetika aisku), tai cia dar turba pridek tai tuo labiau. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jodjlv$l9n$1@trimpas.omnitel.net... > kas 6kkm keičiant sintetiką užsvyla žiedai? WTF? > > On 2012.05.09 13:01, vedarinis wrote: >> Prieš pusmetį iš smalsumo nusipirkau fortwo. Mieste būtų pakankamai >> smagus JEI ne lietuviškos gatvės. Krato žiauriai, grindiniu kilometrą >> pavažiavus ūgis sumažėja 5 cm, išlipęs jauties kaip priekaba žvyro su >> šiūpeliu iškrovęs. Trasoj kreiserinis greitis 110-120, pakankamai >> stabilus, vėjas netampo. Šiaip gan dinamiškas, vietos dviems dafyga, >> paprastai turi visus priklausančius navarotus, tik va tas amortizacijos >> nebuvimas pjauna. Dėl patikimumo - riba kažkur iki 150k km, kapitalkė >> (jei ja taip galima vadint) - žiedų, indėklų ir dar galbūt vožtuvų >> pakeitimas, pačiam per išeigines galima ta procesą atlikt. Realiai >> niekas jų neborina, kaip kažkas rašė, tepaliniai žiedai užsišika ir >> pradeda tepalus ryt, jei jau reikia dėt remontinius stūmoklius, tai >> pigiau visą bloką iškart pasikeist. Dar kas užknisa, tai flegmatiška >> dėžė pusiau automatiniam režime, reikia įprast arba ant automato >> važinėtis. Dalys pobrangės, tepalai - pilna sintetika, keičiasi kas 6k >> km. Kuro daugiau 5l/100km nepavyko supilt. >> >> "Tomazinas" parašė naujienų news:joau04$pie$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pasidalinkit savo patirtim apie Smart. Domina nuomones. >> >