skirtumo nera. arba masina priziuri arba ne. jauciu nuvaziaves i technini aptarnavima naujam automobiliui po pirmu 20000 irgi meistram paaiskini k reikia daryti ir kas dar tarnauti gali tavo nuomone? Esme yra rekomendaijos. o tu ju laikaisi ar ne tai tavo asmeninis reikalas. As tau sakau kaip turetu buti, o tu jau manau uzauges ir pats priimi sprendimus kas tau svarbu kad nesugestu, ir kas nesvarbu. Tau AC nerupi, neveiks - nereiks. Kitas nori kad sistema butu tvarkinga, saldytu maksimaliai, taip maziau suktusi kompresorius ir pan. nu ir prisiziuri pagal rekomendacijas. "Tomas D.2" parašė naujienų news:jp0986$lsc$1@trimpas.omnitel.net... Tai taip, visi kurie vazineja su tusciom arba bent kazkiek nugaravusiom, po metu - kitu meta masina kciortu i svalka, juk saltensio truko... Tas pasakymas "gali tureti", tai tinka absoliuciai visom automobilio dalim. Kur kalba eina apie atviras, stipriai dylancias dalis, kur apie vakuumizuota sistema, kurioje skysciai nedingsta. Skirtumas gal yra? > Tik del tuscios kondicionavimo sistemos turi galeti kur kas daugiau > islaidu ja po to tvarkydamas nei kad priziuredamas. Bet cia kiekvienam > savo. Taigi Autorius klause ar verta pasipildyti, atsakymas taip, jei nori > priziureti sistema. Atsakymas ne, jei nori vaziuoti iki kritines ribos. o > tada galvoti tvarkyti ar nebe.