yra nurodytas šaltnešio kiekis ir leidžiamos paklaidos. Ir gamintojas tieaiog nenori papildomų problemų manau :) O turint omeny, kad sistema turi lanksčius guminiais žiedais sandarinamus sujungimus, aukštą slėgį, kad r134a yra skvarbus, kad veikia vibracijos ir temperatūrų kaita, tai po 10m garantuotai dalis to freono bus pabėgę. On 2012.05.17 03:05, kastisv wrote: > o tu man pasakyk, ar yra pas koki gamintoja nurodyta naujam auto pvz po kiek > km ar metu reikia dapildinet saldikli? > > "Renookas"<vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message > news:jp0v20$bu1$1@trimpas.omnitel.net... >> skirtumo nera. arba masina priziuri arba ne. jauciu nuvaziaves i technini >> aptarnavima naujam automobiliui po pirmu 20000 irgi meistram paaiskini k >> reikia daryti ir kas dar tarnauti gali tavo nuomone? Esme yra >> rekomendaijos. o tu ju laikaisi ar ne tai tavo asmeninis reikalas. As tau >> sakau kaip turetu buti, o tu jau manau uzauges ir pats priimi sprendimus >> kas tau svarbu kad nesugestu, ir kas nesvarbu. Tau AC nerupi, neveiks - >> nereiks. Kitas nori kad sistema butu tvarkinga, saldytu maksimaliai, taip >> maziau suktusi kompresorius ir pan. nu ir prisiziuri pagal rekomendacijas. >> >> >> "Tomas D.2" paraðë naujienø news:jp0986$lsc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai taip, visi kurie vazineja su tusciom arba bent kazkiek nugaravusiom, >> po >> metu - kitu meta masina kciortu i svalka, juk saltensio truko... Tas >> pasakymas "gali tureti", tai tinka absoliuciai visom automobilio dalim. >> Kur >> kalba eina apie atviras, stipriai dylancias dalis, kur apie vakuumizuota >> sistema, kurioje skysciai nedingsta. Skirtumas gal yra? >> >> >>> Tik del tuscios kondicionavimo sistemos turi galeti kur kas daugiau >>> islaidu ja po to tvarkydamas nei kad priziuredamas. Bet cia kiekvienam >>> savo. Taigi Autorius klause ar verta pasipildyti, atsakymas taip, jei >>> nori priziureti sistema. Atsakymas ne, jei nori vaziuoti iki kritines >>> ribos. o tada galvoti tvarkyti ar nebe. >> > >