Gyvenu 20 km už miesto, turiu keleto tipų padangas, tai kam man mašinai, su kuria nuvažiuoju per metus 500-1000 km ir nevažinėju gūdžią žiemą, turėti 2 ratų komplektus? Mašinai, kuri ribiniais greičiais posūkius jama, turiu geras padangas, visom kitom M+S pripirkęs ir ramu. Kas ten aiškino apie šaltieną, tai šaltienos nelieka kai protektorius mažiau 5 mm pasidaro; garsas posūkiuose? Tik nereik myžt į kelnes. Kai turėjau москвич 412 su blogu ratų suvedimu, tai bet kurį posūkį su tokiais garsais įveikdavau. Krc nereik myžt, o myžniams reik slėptis po lapais "cD-r0m" parašė naujienų news:jqfvm2$of4$1@trimpas.omnitel.net... Aš tai sakyčiau kad jei neturi pinigų mašinai, tai ir nevažinėk su ja. Nieks nesako, kad reik būt visiem newsu buržujam turtuoliam ir mokesčius į priekį mokėt, bet kai žmonės gyvena nuo algos iki algos, vos užsimoka už komunalinius ir maistą, bet turi mašina pilnu baku, einančiu draudimu už koki min 30Lt/mėn ir grubiai 100Lt/mėn (arba 1000-1500Lt/metam) standartine eksploatacija. O jei jau sugeba tiek surast, tai neranda 400-600Lt per du metus už paprastas normalias padangas? 1-2 bakai benzo netoli 400Lt kainuoja blyn. Na o jei tipo nedaug važinėjantis, tai ar ne pigiau su taksi važinėt? Aš klausiu gana rimtai, be išsipisinėjimo, nes neįsikertu kaip veikia tai. Pas mane padangos/stabdžiai/vairas gauna prioriteta prieš bet ką susijusio su mašina, bet užtat važiuodamas žinau, kad kai numušiu ką nors, būsiu padaręs viską, ką galėjau, o ne "bl** padangos šūdinos". Tiesa aš paprastai nevažinėju lėčiau nei ženklai leidžia :) Kažkada teko su 2mm protektorium Klaipėda-Vilnius daryt per drėgną kelią, užkniso negyvai - tuščias kelias, matomumas geras, o daugiau 120km/h saugu nebuvo. "Mtrhed" <a@b.lt> wrote in message news:jqakkc$jdk$1@trimpas.omnitel.net... > http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/lnk-laidos-atliktas-tyrimas-apie-padangas-sokiravo-429979 >