Maniškė virš 122 jau ima kopti į viršų, tai nėr kur skubėti. Aš tik už vasarines vasarą, o žiemines žiemą, tačiau, tie kurie važinėja ir taip, jų neteisiu, nes eismo įvykį daug aplinkybių sukelia, netik padangos, o dažniausiai nukenčia žmonės nuo viršyto greičio. :) "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų news:jqi1lf$d41$1@trimpas.omnitel.net... > Idomiai, kažkaip iš šitos pusės nežiūrėjau į tai :) > > Man važiuojant tiek ant 139,9, tiek ant 110 sanaudų šimtui gaunas ~6,6 > +-0,3 (benzo), greitį cruizas laiko. > >> Mažai dabar greitkelyje arba magistralėje matau lekiančių daugiau nei >> 120km/h net vasarą :) su tokiomis kuro kainomis, net man daugiau nei >> 122km/h važiuot neapsimoka, tai aš neskubėdamas ir važiuoju, ir tai >> daugumą lenkiu :) > > Gali būt, bet lyginant slikus su 2mm, kur ant 120 drėgnam kelį šoninis > vėjas duoda drifto pojūčius, ir padangas su bent 5mm protektoriaus, kur > nebaisu ir per bala ant 130 pravažiuot jei nėr kaip pasitraukt, skirtumas > yra :) O savo 2mm nemačiau iš anksto, nes buvo palygint naujos padangos, > tiesiog pasirodo falkenai minkšti. Pamačiau, kai kažkodėl važiuodamas > pirmyn į klaipėdą tą pačią diena suktuku išskridau į pievą, atvirai tai > daugiau keikiausi nes per šlapią pievą vos į autostradą atgal įtraukiau, > nes pats įvykis greitas ir reikėjo dar stulpelį apvažiuot. > >> o drėgname kelyje tavo "saugumas" su geromis padangomis ir greičiu virš >> 120km/h yra daugiau butaforinis, įšoksi į kokią pelkę ir šiksi į kelnes >> griovyje, nepadės nei geros padangos. > > Patogumas tai aišku, bet tada kodėl nepridedama dar kokių 120-200Lt už > naudotas padangas geresnes negu tos žieminės, mažai važinėjant tai jų > užteks kol nedinėm pavirs? Aš tiesa sakant keliem kolegom be pinigų > surinkau padangas kur po keitimo sezono lieka prie servisų išmetimui su > 2-3mm protektoriaus, vis geriau negu žieminės :) > >> O Lietuvoje daug kas automobilius turi, nes transportas susisiekimui yra >> žiauriai nepatogus ir brangus, kaip, kad jis išvystytas kitose šalyse. >> Man labiau apsimoka laikyti savo automobilį, su kuriuo aš susisodinęs >> visą savo šaiką nuvažiuosiu į reikiamą vietą su daiktais už 130lt, kai >> tuo tarpu su traukiniu pisiuos ilgesnį laiką iki didelio miesto, o tada >> dar reikės iki savo važiuoti kaimo autobusais ir sumokėsiu virš 200. Tad >> net nedaug važinėjant, man labiau mašiną apsimoka laikyti (plius laikau >> tai ne investicija, o tiesiog išlaidas patogiam gyvenimui). >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų >> news:jqfvm2$of4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aš tai sakyčiau kad jei neturi pinigų mašinai, tai ir nevažinėk su ja. >>> Nieks nesako, kad reik būt visiem newsu buržujam turtuoliam ir mokesčius >>> į priekį mokėt, bet kai žmonės gyvena nuo algos iki algos, vos užsimoka >>> už komunalinius ir maistą, bet turi mašina pilnu baku, einančiu draudimu >>> už koki min 30Lt/mėn ir grubiai 100Lt/mėn (arba 1000-1500Lt/metam) >>> standartine eksploatacija. O jei jau sugeba tiek surast, tai neranda >>> 400-600Lt per du metus už paprastas normalias padangas? 1-2 bakai benzo >>> netoli 400Lt kainuoja blyn. >>> Na o jei tipo nedaug važinėjantis, tai ar ne pigiau su taksi važinėt? >>> >>> Aš klausiu gana rimtai, be išsipisinėjimo, nes neįsikertu kaip veikia >>> tai. >>> >>> Pas mane padangos/stabdžiai/vairas gauna prioriteta prieš bet ką >>> susijusio su mašina, bet užtat važiuodamas žinau, kad kai numušiu ką >>> nors, būsiu padaręs viską, ką galėjau, o ne "bl** padangos šūdinos". >>> >>> Tiesa aš paprastai nevažinėju lėčiau nei ženklai leidžia :) Kažkada teko >>> su 2mm protektorium Klaipėda-Vilnius daryt per drėgną kelią, užkniso >>> negyvai - tuščias kelias, matomumas geras, o daugiau 120km/h saugu >>> nebuvo. >>> >>> "Mtrhed" <a@b.lt> wrote in message >>> news:jqakkc$jdk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/lnk-laidos-atliktas-tyrimas-apie-padangas-sokiravo-429979 >>>> >>> >