Padeti nereikia, nes as apie saskaitas kalbu is savo patirties, ir zinau kokios jos buna. O jeigu labai nori, paimk kalkuliatoriu ir suskaiciuok Sauliaus K. imestoje Molerio saskaitoje aptarnavimo dalies kaina. Nereikes pasaku sekti. "esguires," wrote in message news:ju74dq$c8a$1@trimpas.omnitel.net... nepades - ne tas atvejis. "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message news:ju6p9d$388$1@trimpas.omnitel.net... > Nesenai nugirdau viena istorija viename oficialiame servise: > > Klientas atvaro dzipa, tipo kondiske neveikia. Parejo. > > Serviso vadybininkas skambina po masinos patikrinimo, sako: 'viskas gerai > su ta kondiske, jums nepucia salcio nes salono oro filtro niekada > nekeitet.Uzsikimses visiskai.' > > Klientas: 'eee ble, taigi aptarnavima pastoviai pas jus darom, viska ten > keiciam, kaip galejo tas filtras uzsikisti???' > > Serviso vadybininkas: 'Jus kai pas mus atvarot masina tai sakot pakeisti > tepalus ir tepalo filtra.Tai mes taip ir padarom.Daugiau nieko ir nedarom > tai masinai'. > > >