Oficialaus levelio nera. Jei servisas, net ir ne pardavejo, kuriam tokie darbai yra iprasta ukine veikla atliks garantinius aptarnavimus, dyleris nelabai gali ka ir pasakyt. O ir prasmes nera shakotis. "Caponi" wrote in message news:ju8it0$bts$1@trimpas.omnitel.net... As i sita klausima labai nesigilinau, bo mano auto ne naujos, bet ar tas servisas neturi turet tam tikro "levelio" (ten kokiu sertifikatu but prisirinkes ir pan.), kad garantija palaikyt? -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ju8iko$bl1$1@trimpas.omnitel.net... > Aptarnavimus neprivaloma daryti pas pardaveja - svarbu, kad tai butu > padaryta ir butu popieriai - garantija galios. > > "Caponi" wrote in message news:ju8if7$bdp$1@trimpas.omnitel.net... > > Plius as daugiau akcentavau i tai, kad jei kasmetinis apsilankymas > techniniam aptarnavimui sumoje > gali skirtis ~1KLt, priklausomai nuo to kur ji darytis, tai visai yra > racijos darytis ten kur geriau > ir pigiau, nors taip ir netenkant garantijos.