Tema: Re: )
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-19 12:14:19
Oficialaus levelio nera. Jei servisas, net ir ne pardavejo, kuriam tokie 
darbai yra iprasta ukine veikla atliks garantinius aptarnavimus, dyleris 
nelabai gali ka ir pasakyt. O ir prasmes nera shakotis.

"Caponi"  wrote in message news:ju8it0$bts$1@trimpas.omnitel.net...

As i sita klausima labai nesigilinau, bo mano auto ne naujos, bet ar tas 
servisas neturi turet tam
tikro "levelio" (ten kokiu sertifikatu but prisirinkes ir pan.), kad 
garantija palaikyt?


-- 
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI


"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
news:ju8iko$bl1$1@trimpas.omnitel.net...
> Aptarnavimus neprivaloma daryti pas pardaveja - svarbu, kad tai butu 
> padaryta ir butu popieriai - garantija galios.
>
> "Caponi"  wrote in message news:ju8if7$bdp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Plius as daugiau akcentavau i tai, kad jei kasmetinis apsilankymas 
> techniniam aptarnavimui sumoje
> gali skirtis ~1KLt, priklausomai nuo to kur ji darytis, tai visai yra 
> racijos darytis ten kur geriau
> ir pigiau, nors taip ir netenkant garantijos.