paimkim pvz. neseniai audi pristate SQ5 exckliuzive concept, kuri tobulino Quattro padalinys. uz eiline SQ5 ji brangesne apie 100klt. kaip manai, sitas skirtumas tik siuolaikinis marketingas uz labai brangiai? "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:k396is$7ug$1@trimpas.omnitel.net... > kurioj vietoj I pievas? kad skodos? as saip niekur ir neminejau kad cia > skodos specifika, cia siuolaikinio marketingo esme, t,y, menas kaip > parduoti daikta uz maksimaliai brangiai, ir su skoda cia nieko bendro. > > "kastisv" parašė naujienų news:k382p7$eqn$1@trimpas.omnitel.net... > > cia biski i pievas pavariai. cia ne tik skodos, o ir kitu gamintoju tokie > paketai. > pvz pas mane A4 papildomam paketui eina ne tik r18 ratai ( standartas > r16), > bet ir sports suspension/ shock absorpsion. > > "Arj" <root@ibm.com> wrote in message > news:k36qjv$1tg$1@trimpas.omnitel.net... >> greiciausiai - eilinis marketingo bajeris, skirtas kad kuo daugiau >> varneliu uzsisakytum. >> (cia panasiai kad kai kuriu varneliu negausi su maziausiais >> varikliais/pigiom komplektacijom) >> >> Vienintelis itikinamas paaiskinimas - jei su "sport suspension" eina >> didesni stabdziu diskai, o su mazesniais diskais ir atvirais diskais >> ratai gan negraziai atrodo. >> >> >> "messiah" parašė naujienų news:k308nn$rsv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 17" 'Pallas' su prierashu (with sports suspension) >> >> Gal kas v kusrie kodel with sports ? >> >