eee, skirk kas yra brangu o kas ne. Tam, kad parduoti auksini zieda sakykim uz 4kLt, jokio marketingo nereikia - nes auksas panasiai kainuoja. va toki pati zieda parduoti uz 40kLt - jau reikia marketingo :) O saip - ir kabake gerdamas alu uz tai moki - nes visada gali atrasti kita kabaka, kur jis 2x pigiau. Ale jei nori kad tau soktu ir dainuotu - turi moketi $, kitaip teks gerti alu su bomzais. Anyway, cia jau I lankas nukrypta "kastisv" parašė naujienų news:k3c8m2$arn$1@trimpas.omnitel.net... o tu kai perki savo draugei/zmonai koki nors brangu zieda, ar perki brangu laikrodi, tai uz ka moki? uz marketinga?:) "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:k3bt87$rme$1@trimpas.omnitel.net... > is dalies taip. va VW savo laiku irgi isleido golfa su V12 varikliu ir 650 ag, ir net ne viena > vnt. tokiu pagamino. > 1 vnt savikaina gavosi ~650 k$ ar tai kEur. > praktines naudos (tiesiogines) - nulis, uztat reklama nebloga pasidare :) > Cia daug kas del ivaizdzio daroma - nes kai pacanai mokykloj kalba apie auto, jie daznai lygina > "topinius" modelius, pvz jei kalba apie bmw troke, tai galvoja apie bmw 330xd, ar bent jau 325i, o > realybe - kad 80% tu troikiu buvo parduota su 1.6 ir 1.8 varikliais. > > "kastisv" parašė naujienų news:k39ecq$i00$1@trimpas.omnitel.net... > > paimkim pvz. > neseniai audi pristate SQ5 exckliuzive concept, kuri tobulino Quattro > padalinys. uz eiline SQ5 ji brangesne apie 100klt. > kaip manai, sitas skirtumas tik siuolaikinis marketingas uz labai brangiai?