Tema: Re: mail'ai spamui
Autorius: Ernikas
Data: 2009-05-07 11:40:24
cia daugiau klausimas buvo ne is komercijos puses.
paprasciausia jau nebe pirma karta gaunu maila, kuriame laukelyje "To" yra
isvardinta tukstanciai mailu.

Ir ne is kokios lievos kompanijos, o is banko.

Tai va susimasciau, ar tai tikrai teisetai, ar toks listas turi paklausa ir
t.t.

http://i21.one.lt/getImage?photoId=1801000000072533643&photoType=0&gender=1

Ernikas