Tema: Re: mail'ai spamui
Autorius: pjezo
Data: 2009-05-07 14:20:45
anksciau sampo tokias nesamones sumakalodavo kazkada...
ten kazkaip del lizingo issiuntus vadybininkui (vienam) laiska gryszdavo atsakymai is visu esamu vadybininku kad gavo- kaip supratau tai kazkas ten suprograminta...
upypindavo is ju einantys "Return Receipt", nespedavai trinti....
kaip dabar nzn, taip buvo 2006...