3,8,11 grups.. Kiek leido keliai padariau :) On 2013.07.01 13:04, Arnas wrote: > jei jau logini tai gazas 100% o ne 83 ar 89%, keliom pavarom pvz antra > 1700-4000rpm, poto kokia 5-ta ar 6-ta (iki 4000 nedasuksi aisku :) ), > tavo loge nesimato kuro. O su 3000mbar prie 3000rpm manau gt1749va ilgai > negyvens. > > "cD-r0m" para naujien news:kqrj8k$9kh$1@trimpas.omnitel.net... > > Prikabinau. > Greiiausiai geometrija, bet bandau susiirt kas dar gali bt, nes > sukius n pinig u kok nors remont kai pasirodo, kad truputi kitur > reikjo bna tiesiog nesmagu.. > > On 2013.07.01 12:44, Arnas wrote: >> tai imesk loga normalu miligramai gazo padetis slegis rpm mafas, bet >> greichiausiai problemos bus kaip jau minejo su geometrija. >> >> "cD-r0m" para naujien news:kqri86$895$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bent kiek inau, neturtu bt kakas priprograminta.. >> >> On 2013.07.01 11:28, Arnas wrote: >>> taip, sakau nebent ne stokas ir daugiau miligramu. Tada kartais >>> pasitaiko kad pvz 6-ta pavara ykalnej tas gt1749va nesusivaldo, pareina >>> creepas ir limp modas >>> >>> "Dainiushas" para naujien news:kqrb5h$b8$2@trimpas.omnitel.net... >>> >>> vaink kaip nori, jei mechanikai OK, Limp' okt neturi >>> >>> On 2013.07.01 08:51, Arnas wrote: >>>> gal ilgai vazhinejai kaip pensininkas tai po tokio vazhiavimo pirmus >>>> kartus garantuotai gausi turbo spaika. Jei i kalna gazinant ilgiau >>>> gauni >>>> positive deviation tai arba geometrija reik valyt arba programa >>>> stipriai >>>> ne stokas ir pagauni boost creepa. >>>> >>>> "cD-r0m" para naujien news:kqq8f1$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Mano spjimas - VGT stringa, ar dar kas gali tokiam grafikui prisidt? >>>> Smulkus nesandarumai nepanau kad prisidtu (interklo plastmasin >>>> dalis >>>> lopyta). >>>> >>>> A6 2002m. 96kw 1.9tdi. >>>> >>>> Kartais turbin ijungia lenkiant ar kaln gazuojant - limp mode, >>>> kompas imeta charge pressure control - positive deviation, >>>> intermittent. >>> >> >