P.S. Kokia šitos mašinos turbinos išėmimo eiga? Laisvo laiko gal turėsiu, mąstau apie savarankišką išplovimą remiantis šita informacija: http://www.audifanai.com/f,36,4706,~0.html bendru suvokimu ir keleta nelietuviškų aprašymų. On 2013.07.01 22:26, cD-r0m wrote: > Dėkui, pradėsiu nuo mankštinimo ir jaučiu iki liepos galo pasidaryt > normalų turbinos remontą.. > Tiesa, tu užsiimi turbo remontu gal? > > On 2013.07.01 21:29, Arnas wrote: >> realiai ipurskiamo kuro kiekio vistiek neitraukei.. ir pries gala >> galejai gaza dugna ne nuo 2500rpm paspaust o nuo kokiu 1500 butu galima >> matyt nuo kur nebesivaldo turba. nu bet faktas kad stokas ir virsh >> 2000rpm prie gan nedidelio kuro kiekio nesivaldo - reik ziuret >> geometrija nes mirs turbina ne uz ilgo. >> >> "cD-r0m" wrote in message news:kqsdkt$4dc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 3,8,11 grupės.. Kiek leido keliai padariau :) >> >> On 2013.07.01 13:04, Arnas wrote: >>> jei jau logini tai gazas 100% o ne 83 ar 89%, keliom pavarom pvz antra >>> 1700-4000rpm, poto kokia 5-ta ar 6-ta (iki 4000 nedasuksi aisku :) ), >>> tavo loge nesimato kuro. O su 3000mbar prie 3000rpm manau gt1749va ilgai >>> negyvens. >>> >>> "cD-r0m" parašė naujienų news:kqrj8k$9kh$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Prikabinau. >>> Greičiausiai geometrija, bet bandau susižiūrėt kas dar gali būt, nes >>> sukišus n pinigų už kokį nors remontą kai pasirodo, kad truputi kitur >>> reikėjo būna tiesiog nesmagu.. >>> >>> On 2013.07.01 12:44, Arnas wrote: >>>> tai imesk loga normalu miligramai gazo padetis slegis rpm mafas, bet >>>> greichiausiai problemos bus kaip jau minejo su geometrija. >>>> >>>> "cD-r0m" parašė naujienų news:kqri86$895$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Bent kiek žinau, neturėtu būt kažkas priprograminta.. >>>> >>>> On 2013.07.01 11:28, Arnas wrote: >>>>> taip, sakau nebent ne stokas ir daugiau miligramu. Tada kartais >>>>> pasitaiko kad pvz 6-ta pavara ykalnej tas gt1749va nesusivaldo, >>>>> pareina >>>>> creepas ir limp modas >>>>> >>>>> "Dainiushas" parašė naujienų news:kqrb5h$b8$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> važinėk kaip nori, jei mechaniškai OK, į Limp'ą šokt neturi >>>>> >>>>> On 2013.07.01 08:51, Arnas wrote: >>>>>> gal ilgai vazhinejai kaip pensininkas tai po tokio vazhiavimo pirmus >>>>>> kartus garantuotai gausi turbo spaika. Jei i kalna gazinant ilgiau >>>>>> gauni >>>>>> positive deviation tai arba geometrija reik valyt arba programa >>>>>> stipriai >>>>>> ne stokas ir pagauni boost creepa. >>>>>> >>>>>> "cD-r0m" parašė naujienų news:kqq8f1$da0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Mano spėjimas - VGT stringa, ar dar kas gali tokiam grafikui >>>>>> prisidėt? >>>>>> Smulkus nesandarumai nepanašu kad prisidėtu (interkūlo plastmasinė >>>>>> dalis >>>>>> lopyta). >>>>>> >>>>>> A6 2002m. 96kw 1.9tdi. >>>>>> >>>>>> Kartais turbiną išjungia lenkiant ar į kalną gazuojant - limp mode, >>>>>> kompas išmeta charge pressure control - positive deviation, >>>>>> intermittent. >>>>> >>>> >>> >> >