UPS... :) On 2013.12.31 17:57, Arnas wrote: > papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei > begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai? > oops papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira > babina ant cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu > pusiau mechaniniu jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K > jetronico skirias tuom kad y kraba papildoma riebumo valdymo fishke > jungias ir kadangi turi leNbda zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien > nuo mechanines lekshtutes, o tas pseudo kalkuliatorius dar gali vos > pariebint arba paliesint. > > "padugne" wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net... > > On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote: > >> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai >> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna. >> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT, >> o cia matai viena reikshme ir zjb :)) > > Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso. > > Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas > su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir > isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie > vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo > rankenele. > > Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau > reguliuoja kaip jam reikia. >