Tema: Re: Klausimas pakabu specialistams
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-12-31 21:02:20
UPS... :)


On 2013.12.31 17:57, Arnas wrote:
> papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei
> begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai?
> oops papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira
> babina ant cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu
> pusiau mechaniniu jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K
> jetronico skirias tuom kad y kraba papildoma riebumo valdymo fishke
> jungias ir kadangi turi leNbda zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien
> nuo mechanines lekshtutes, o tas pseudo kalkuliatorius dar gali vos
> pariebint arba paliesint.
>
> "padugne"  wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net...
>
> On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote:
>
>> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai
>> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna.
>> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT,
>> o cia matai viena reikshme ir zjb :))
>
> Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso.
>
> Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas
> su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir
> isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie
> vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo
> rankenele.
>
> Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau
> reguliuoja kaip jam reikia.
>