knock knock, nesigincysiu, bet cia schema neteisinga, panasiai kaip ir visokiuose bmw. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:l9v4bs$9to$1@trimpas.omnitel.net... > UPS... :) > > > On 2013.12.31 17:57, Arnas wrote: >> papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei >> begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai? >> oops papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira >> babina ant cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu >> pusiau mechaniniu jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K >> jetronico skirias tuom kad y kraba papildoma riebumo valdymo fishke >> jungias ir kadangi turi leNbda zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien >> nuo mechanines lekshtutes, o tas pseudo kalkuliatorius dar gali vos >> pariebint arba paliesint. >> >> "padugne" wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net... >> >> On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote: >> >>> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai >>> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna. >>> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT, >>> o cia matai viena reikshme ir zjb :)) >> >> Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso. >> >> Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas >> su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir >> isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie >> vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo >> rankenele. >> >> Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau >> reguliuoja kaip jam reikia. >> > >