Tema: Re: Klausimas pakabu specialistams
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-01-01 07:06:20
knock knock, nesigincysiu, bet cia schema neteisinga, panasiai kaip ir 
visokiuose bmw.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:l9v4bs$9to$1@trimpas.omnitel.net...
> UPS... :)
>
>
> On 2013.12.31 17:57, Arnas wrote:
>> papasakok tu man geriau kaip ten degimo kampa kompas reguliuoja jei
>> begunokas mechanishkai nuo veleno sukas. pas NG detonacijos davikliai?
>> oops papasakok kur jie, ju neturejo net bmw M50 (be vanoso) su atskira
>> babina ant cilindro ir motronicu 3.1 jeigu ka o ne kazhkokiu sushiktu
>> pusiau mechaniniu jetroniku. KE jetronicas nuo grynai mechaninio K
>> jetronico skirias tuom kad y kraba papildoma riebumo valdymo fishke
>> jungias ir kadangi turi leNbda zonda tai kuro kiekis reguliuojas ne vien
>> nuo mechanines lekshtutes, o tas pseudo kalkuliatorius dar gali vos
>> pariebint arba paliesint.
>>
>> "padugne"  wrote in message news:l9shal$qm9$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On Mon, 30 Dec 2013 20:46:39 +0200, Arnas wrote:
>>
>>> tai kad ardzhiau pats, nebent ten kelios modifikacijos buvo. 1990 metai
>>> KE jetronicas, per kur ten degimas keichias? koky pastatai toks buna.
>>> Pas normalu ypurshkima ten 16x16 lentele part loadui ir dar atskira WOT,
>>> o cia matai viena reikshme ir zjb :))
>>
>> Pah, ce pavareIJ kaip kox dede vasilijus is trecio bokso.
>>
>> Degimo kaNpa pas sita ir kitus panasius variNkelius jau reguliavo kompas
>> su MAP'ais pagal keleta davikliu (temperatura, detonavimas etc) ir
>> isiurbimo kolektoriaus slegi. Pvz pas mano '87 silke jis gyveno prie
>> vairuotojo koju kaireje puseje po apmusalais, mazdaug po kapoto atidarymo
>> rankenele.
>>
>> Pats paskirtstytojas pastatomas i pradine padeti, o koNpas tada jau
>> reguliuoja kaip jam reikia.
>>
>
>