Tema: Re: Total OT: kaip uzciaupt kaimynu suni?
Autorius: Dariukas
Data: 2009-05-12 00:17:15
    Bandem :) Irgi pas kaimynus uz tvoros toks ikyrus yra, kiaura nakti loja
ant visko, tiesiai priesais miegamojo langus. Is pradziu padeda, bega
cypdamas, po kokios savaites pasiziuri pakreipta galva ir pabraukes uodega
sliukina salin, dar po kiek laiko jau praktiskai visai px, pripranta matyt
:) Naudojamas, siaip, ne per daug daznai, bet vistiek. Po kazkiek laiko
panaudojus vel bega cypdamas :) Bandyta su vilksuniu, kaip kazkas sake, jam
px, tik idomiai galva pakraipo, ziuri, bet nieko :)