Tema: Re: Total OT: kaip uzciaupt kaimynu suni?
Autorius: Algirdas
Data: 2009-05-12 08:49:18
Pirkau sita aparata - pas mane kaimynu suo sugalvodavo palot. Atstumas nuo
namo sienos iki suns ~1m.
Siaip vilksunis, truputi pamaisytas cypdamas nelekia, bet atidarius langa ir
paspaudus greit dingsta.
Dabar nebereikia jau net panaudoti aparato, uztenka pravert langa (zino kas
po to seka), nors siaip praktiskai nebeloja musu puseje.

"ShowmanaZ" <Show-deleteit@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:gu9son$aqa$1@trimpas.omnitel.net...