Tema: Re: Reiketu padarimo
Autorius: TranZOO
Data: 2009-06-03 16:44:35
kaip ir opelis. kokio stovio nusipirksi - toks geris ir bus.

uz tokia suma piginu niekas nebus visikas geris, nes loterija konkreti.

eik i turgu - perbandyk visas masinas uz tokia suma piginu - issirinksi patinkanti modeli. tada susirandi geriausiai islaikyta.

o jei karutis tau patiks - tai nematysi tu jo problemu nelygu ar tai bus rudys, ar variklis ar darkas.