Vectra B nerudija taip kaip Vectra A, bet parudijimu buna, nuo 99 po facelifto situacija dar kazkiek pagerejo. Astra G jei nedauzta, praktiskai 10 metu masinoje rudziu nebuna. Su benzininiais ECOTEC'ais buna beda, kad eda tepala ir reikia keisti ziedus (berods apie 1000 Lt kainuoja jei darant kaip priklauso). Kas blogiausia, kad eda kazkaip mistiskai praktiskai nedumindami, ko pasekoje perkant neina nieko pastebeti. Dyzeliai 2.0 neblogi, siurblio elektronika sugenda, bet dabar jau remontas eiles 500 Lt, vietoje buvusiu vos ne 2000 kazkada. Aplink varikli esantys davikliai megsta pagrybaut. Kaip turejes abu variantus as greiciausiai rinkciausi Astra G, nes vietos salone panasiai, vaziavimo minkstumas panasiai, pakaba gerokai patvaresne, nerudija. Vectra tik kad tyliau vaziuoja, su DTI vaziuojant 140 km/h buna 3000 apsuku ir salone tikrai dar tylu, ryja apie 6 ltr taip vaziuojant su ijungtu kondicionierium. "Tomas" <nera@nera.lt> wrote in message news:h05qe0$du6$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Galvojama apie auto isigijima iki 10kLt , atrodo tinkamiausias variantas > Opel Astra, Vectra nuo 98m. (nuo tada kebulai cinkuoti?), benzininiu > varikliu. > Kaip tie opel varikliai? Turi kokiu nors daznu ir pasikartojanciu bedu? > > Dar ir apie Golf panasiu metu yra minciu ar geriau Astra, vectra? > > Aciu uz nuomones > >