Tema: Re: noriu konstruot
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-16 19:21:26
supratau.
cnc stakles - konkreciau, kas tai???
suseriu valdymo kompui cad faila o jos ispjausto
pagal tai?

sudetingiausias prietaisas, kuri noreciau sudizainint
butu mini vejo malunas, tiksliau jo sraigtas
ar bus Lietuvoj imone, kuri sugebes pagal brezini ji ispjaut?
(tarkim mente iki 2-3m ilgio)

pvz sitie http://kontrolis.com/kontrolis-produkcija.html
lyg ir turetu
smarves pagamint kazkokia detale, bet jie patys neapsisprende
ar gamina stakles ar gatavus produktus - kaip ir
nesinoretu atiduot breziniu