Tema: Re: noriu konstruot
Autorius: gollfietis
Data: 2009-06-16 20:32:00
CNC - Computer Numerical Control. Programinio valdymo stakles...

O tai tos mentes is ko padarytos? Is metalo, su profiliu, kaip tu dideliu pramoniniu vejo jegainiu? Jei i visus klausimus atsakei TAIP, tada tokia mente (1) tikrai kainuotu ne 1,2 ar 5 tusktancius litu.
Tada jau  paprasciau tokias mentes daryti is plastiko (stiklo plastiko). Darai balvona is medzio, putplascio ar kazko panasaus, darai forma ir formuoji...

golfietis