Tema: Re: tecninis auto yvikis
Autorius: Kenis
Data: 2009-06-17 17:10:24
ziema buvo man, inpisau, pripazianu savo kalte, uzsipildem deklaracijas, draugiskai issiskyrem, masina is kart i remonto dirbtuves, nuvariau po 2 dienu i draudima, uzpildziau kazkoky suda, pateikiau deklaracija, fsio ate....

P.S tarp avarijos ir vaziavimo i draudima buvo cia visokiu pamastymu, kad mentam reik pranest, kad savo masina draudimui reiks rodyt. Siaip mano draudimo kompanijos web'e net rase kad policijai reikia pranest, bet kaip po apsilankymo draudime pasirode, kad visai tai buvo tik bereikalingas nervu gadinimas.

--
Mitsubishi Eclipse '94 2.0 DOHC 16V