Tema: Re: Q: tecninis auto yvikis
Autorius: efk0nas
Data: 2009-06-17 23:14:37
Prieš kokį pusmetį apturėjom tokį malonumą, tai dar bandžiau mentus
iškviest. Dialogas:
Aš: Laba diena, ten ir ten toks ir toks autoįvykis, norėtume išsikviest
ekipažą.
Dėdė: kiek mašinų dalyvauja?
A: Dvi.
D: Nukentėjusių yra?
A: Ne.
D: Nu tai ko norit? Pildotės deklaraciją ir skirstotės. Mes čia užimti,
laiko neturim visur sulakstyt. Jei atvažiuosim, gausit baudą.
A: Aišku, ačiū, viso gero.

Kriterijai maždaug tokie :)

Susipildėm, abu į savo draudimus ir ramu.