Tema: Re: Q:reik biski pagalbos del padangos ismatavimo
Autorius: coolmen
Data: 2009-06-22 11:20:38
predek nuo to kad tai nelengvoji masina, ir maximu ka jinai vaziuoja tai yra
85 km/h
pirkti naujas padangas ir sumoket vos ne puse kainos kiek kainavo tas
keperiukas, poteisybe neturiu noro, o kitas momentas kad siuo isskirtiniu
ekonominiu laikotarpiu nelabai sau galiu leist tokias islaidas
tikiuosi dabar mano poziuris aiskesnis pasidare
ps. as neklausiau kad geriau ar naujas pirkt ar senas