Tema: Re: Q:reik biski pagalbos del padangos ismatavimo
Autorius: esquires
Data: 2009-06-22 11:29:31
"coolmen" <coolm@mail.ltspam> wrote in message
news:h1nesm$42m$1@trimpas.omnitel.net...
> predek nuo to kad tai nelengvoji masina, ir maximu ka jinai vaziuoja tai
> yra 85 km/h

bet ir veza ne 2 tonas, taip kad argumentas atmestas.

> pirkti naujas padangas ir sumoket vos ne puse kainos kiek kainavo tas
> keperiukas, poteisybe neturiu noro, o kitas momentas kad siuo isskirtiniu
> ekonominiu laikotarpiu nelabai sau galiu leist tokias islaidas

na tai jei padangos sudaro 50% transporto priemones kainos, gal laikas
keisti transporto priemone? zinoma, pinigai nera dalykas, kurio gali bulviu
lauke pasikasti, bet gal yra kitu budu kaip patenkinti poreikius nekeliant
gresmes visuomenei?

> tikiuosi dabar mano poziuris aiskesnis pasidare

tai jis ir taip buvo aiskus. bet maziau kvailas nepasidare.

> ps. as neklausiau kad geriau ar naujas pirkt ar senas

p.s. px, tavo gyvybe rupinuosi :)