Tema: Re: Saab 9-5
Autorius: Zygios
Data: 2009-06-23 09:21:40
Turuiu Saab 9-5 2001 is prancuzijos su gamyklinem dujom. Jau du metai
vazineju su dujom jokiu problemu, dujas visada Lukoil'e piluose.
Vilniuje dujos tvarko http://www.adservisas.lt/index.php?page_id=5.
Dideliu taisymu neturejau, keiciau tik stabdziu kaladeles, tepalus,
tvarkytas parktronikas ir konficionierius, vamzdelis buvo kiauras.