Tema: Re: Saab 9-5
Autorius: Splitas
Data: 2009-06-23 10:49:03
Siaip opel vectra ilgesne pagal pakaba, bet opeliskumo nepajutau nieko:
nesigirdi ir nesimato kaip nerudija, nebarska.
ZIAURUS PLIUSAS, kuris is esmes buvo paskutinis kriterijus, nulemes sitos
isigijima: kasko pakanka gimtosios gamyklines signalizacijos ir imoka toli
grazu mazesne nei 10 proc. masinos vertes, kaip populiariuju vokisku.
Eksploatuoju jau 4 metus '99 gimimo 9-5, 2.0 ecopower, 150 bhp.
Atkeliavo ish FR. Buvo spidometras 87000, jamta is aeropolio, ties 130mire
turbina, pasikeiciau (kaltinciau ankstesnius savininkus, nes kitu masinu su
turbinom, net ir daugiau nuriedejusiu per tiek nedaug km nespedavau
uzpjauti).
Jokiu kitokiu stambesniu remontu kaip ir nebuvo: stabdziu kalades, tepalai,
skysciai, filtrai - pa default, pora kartu keiciau voztuvu dangtelio tarpine
(eilej 150 ltl su darbais, gali ir pats, jei netingi) - cia 2.0 biski liga
tokia.
Saab 9-5 SID'as (informacinis displejus) su laiku pavargsta, skaiciai ne
visi vienodai graziai dega - sutaisymas apie 200LTL, bet greicio neitakoja.
Pries savaite pridaviau smarkiam ispurtimui: rezultate diagnoze, kad visai
sveikas, perspektyvoje (eileje 3-4 men) reikes pakaboje remonto -
silentblokai, šarnyrai, stabdžiu disku dar tekinimas, kaladeles - apie 1000
LTL su dalimis - kas nera daug, mano manymu).

Aplinkoje pazistami eksploatuoja 5 saabus (1999 iki 2003) - pradedant 9-3
2.0, baigiant Aero - tai irgi patenkinti, vienas 9-5 yra su dujomis
olandiskomis, lyg ir viskas ok - didesniu remontu nemates, apart pakabos,
nes jodomas visur ir visaip:)

Gera masina: NUOLAT tikrinant ir taip isvengiant didesniu remontu tarnauja
gerai ir taupiai (sutelpu i 10 l/100km, nors 70 proc. miestas ir mano koja
tikrai ne is lengvuju). Butu RWD ir mazesnis apsisukimo spindulys, butu
ideali (nors lyginant su kitom FWD, net ir mazesnem - ner taip jau ir
baisiai - persedau nuo 735 BMW, tai ispindejes truputi:)). LABAI TALPI - jau
sedane vietos bagazinej kruva, universale muset tilptu saslu iranga, saslu
backa, 3 kibirai saslyku, 5 dezes alaus ir dar is bedos pakeleiviai 2-3,
kurie netelpa salone.