Tema: Re: Q:Policijos pranesimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-25 12:49:12

> gerb naciste Linai P, o klausykite, yra koks istatyminis punktas apie
> tokiu shaukimu/kvietimu iteikimo tvarka???
>
> bo cia zinok juokingai yra. kaip visi zino, esu Francijoj. tai cia kai
> zhandarmas nori sustabdyt masina, jam nereik nei mirgalkiu, nei ten dar
> kazko. pirshtu parode kad suk i shalikele ir visi suka. ir nemaciau kad
> kas reikshtu savo TEISES, cituotu PAREIGYBINES INSTRUKCIJAS ir tt.

Čia tu savo laukiniu vakaru paniatkiu nekaišiok. Pas mus kol perkunija
netrenks, tai mužikas nepersižegnos.  Todėl ir turim tam nustatyta
ordnunga - http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=209975 .
Kad daug neskaityt - 75 str. 4 dalis.

P.S. Už "nacį" atskiras dėkui. Gal kada palikuonys vartydami istorinius
newsu analus ir man nedideli pliusiuka už tai padės.