Tema: Re: 2 Zhaltas (apie EVO vs STI)
Autorius: Gangas
Data: 2009-07-02 10:27:47
Moralas - kiekvienam pagal skoni, geriau neklausinet, o visus variantus
isbandyt paciam taip, kaip vazinesi :-)

Man reikia niutonu prie zemu apsuku ir plataus zemo diapazono, tam 2.5ltr
tinka geriau (arba evo9), jei kas nori sukt daugiau rpm ir turet gera virsu,
tai tada geriau evo.

--
-- Xtra Racing http://www.xtra.lt/