Tema: Re: 2 Zhaltas (apie EVO vs STI)
Autorius: Gangas
Data: 2009-07-02 10:47:42
Negerai supratai, as evo nepeikiu :-)

Evo pagrindine problema vazinejant zvyru, kad galines sakes greit dyla ir
guoliai juntamai greiciau nei STI, viskas kitkas pas abu modelius gerai. STI
nuo 2001 iki 2008 metu kebule turi problema su galiniais amortikais,
originalai nelaiko, taip pat 2.5ltr bijo perkaitimo ir tepalo trukumo, jeigu
kazka is situ padarai, tai labai didele tikimybe, kad teks perrinkt varikli.

Bet cia viskas kalbant apie standarta, jeigu prasideda tiuningai, tai evo
gerokai daugiau atlaiko su standartinem dalim nei STI.

Kebulas pas STI zymiai standesnis, aisku su standartine STI pakaba to
nesijaucia... :-)

O siaip esminis dalykas, tai yra niutonai prie zemu apsuku, kas kasdiena yra
tikrai smagu ir patogu, taip pat zymiai tylesnis salonas, kas velgi
kasdienai yra tikrai gerai.

O jei jau link sporto, tai tik evo, nebent Prodrive STI iseina :-)

--
-- Xtra Racing http://www.xtra.lt/