Negerai supratai, as evo nepeikiu :-) Evo pagrindine problema vazinejant zvyru, kad galines sakes greit dyla ir guoliai juntamai greiciau nei STI, viskas kitkas pas abu modelius gerai. STI nuo 2001 iki 2008 metu kebule turi problema su galiniais amortikais, originalai nelaiko, taip pat 2.5ltr bijo perkaitimo ir tepalo trukumo, jeigu kazka is situ padarai, tai labai didele tikimybe, kad teks perrinkt varikli. Bet cia viskas kalbant apie standarta, jeigu prasideda tiuningai, tai evo gerokai daugiau atlaiko su standartinem dalim nei STI. Kebulas pas STI zymiai standesnis, aisku su standartine STI pakaba to nesijaucia... :-) O siaip esminis dalykas, tai yra niutonai prie zemu apsuku, kas kasdiena yra tikrai smagu ir patogu, taip pat zymiai tylesnis salonas, kas velgi kasdienai yra tikrai gerai. O jei jau link sporto, tai tik evo, nebent Prodrive STI iseina :-) -- -- Xtra Racing http://www.xtra.lt/ "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:h2ho30$q5o$1@trimpas.omnitel.net... > nustebsi , bet tu pirmas zmogus man zinomas , kuris giria 2,5sti ir peikia > evo del patikimumo ;) > > "Gangas" <gangas@takas.lt.NO.SPAM> wrote in message > news:h2hnhj$p7v$1@trimpas.omnitel.net... >> Moralas - kiekvienam pagal skoni, geriau neklausinet, o visus variantus >> isbandyt paciam taip, kaip vazinesi :-) >> >> Man reikia niutonu prie zemu apsuku ir plataus zemo diapazono, tam 2.5ltr >> tinka geriau (arba evo9), jei kas nori sukt daugiau rpm ir turet gera >> virsu, tai tada geriau evo. >> >> -- >> -- Xtra Racing http://www.xtra.lt/ >> >> >> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >> news:h2hn2j$oeu$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia aisku kiekvieno asmeniniai pojuciai ir vaziavimo stilius, bet 2,5 >>> sti motoras tai vapse kazkokia xuinia. >>> jei jau sti, tai TIK 2.0 >>> toks vaizdas kad debilam amerikonam sukurtas, salia jo labai dar gerai >>> derintusi automatijne deze i komplekta :)))))) >>> >>> >>> "Gangas" <gangas@takas.lt.NO.SPAM> wrote in message >>> news:h2hjo7$is8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai gal su kokiu evo negeru vazinejai, nes siaip std 2.5ltr sti uz std >>>> evo8 yra greitesne, evo9 aisku zingsnis i prieki, bet vistiek niutonu >>>> prie zemu apsuku turi maziau, na ok, valinimas mano paminetas nera drag >>>> strip'o rez, bet greiciau kokio ziedo ispiesimas sonu 3 begiu :-)) >>>> >>>> -- >>>> -- Xtra Racing http://www.xtra.lt/ >>>> >>>> >>>> "MindeKei" <mindaugas . kasalynas @ gmail . com> wrote in message >>>> news:h2gfsq$qmu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu nzn ka tu vadini valinimu :) >>>>> >>>>> man tai tie 2.5 prisvile >>>>> >>>>> nu gal uzdejus ismetima pasitaisytu situacija, bet esu vairaves 2,5 >>>>> prodrive, 2.5 usdm, 2.5eudm tai prodrive dar dar... >>>>> >>>>> o 2.0 iki redlaino veza.. kam kas svarbiau >>>>> >>>>> >>>>> vistiek visus siuos ziurint, evo variklis palieka juos kazkur anapus >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Gangas" <gangas@takas.lt.NO.SPAM> wrote in message >>>>> news:h2f0dr$o3u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jeigu amerika, tai bus 2.5ltr, jeigu europa, tai 2.0ltr, o 2.0ltr >>>>>> blogai, nevalit, tada jau geriau evo :-) >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> -- Xtra Racing http://www.xtra.lt/ >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >>>>>> news:h2f02u$nk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 2004 >>>>>>> >>>>>>> Gangas wrote: >>>>>>>> Yra didelis skirtumas kuriu metu modelius rinksiesi, man kasdienai >>>>>>>> STI 2.5ltr patiko zymiai labiau nei EVO8, nors kuro mitsas srebe >>>>>>>> 1-2ltr maziau (15-16ltr vs 17ltr). >>>>>>>> >>>>>>>> Gatviniam vazinejimui STI patikimumas uz evo geresnis, ilgam >>>>>>>> laikotarpy STI sanaudos bus mazesnes, skirtumas nelabai didelis, >>>>>>>> bet pakaba/guoliai pas evo gerokai greiciau dyla, evo visa pakaba >>>>>>>> su sferiniais guoliais, tai ji standesne ir asfaltui labiau >>>>>>>> tinkama, taciau del to patikimumas nukencia, nes mazai kasdieninius >>>>>>>> smugius amortizuojanciu daliu. Dar vienas svarbus dalykas, tai evo >>>>>>>> variklio tepalus reikia keisti 2x dazniau nei sti, kas velgi >>>>>>>> kasdiena ner labai patogu. >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >