Tema: Re: Hondos 2,2 dyzelius +/-
Autorius: zhaltas
Data: 2009-07-10 00:27:53
o kam tu detaliu? tiksliau KOKIU detaliu? stabdziu kaladeliu, tepalu ir padangu? ;)
sese turi jau gal >3 metai, kazkaip detaliu neprisireike ;)
realiai grazus bobiskas seimos mini busiukas, jei dar plius sport paketas ir ragai nikeliuoti ant stogo -net ir man visai grazus :D
Tik kazkaip norisi tokio daigto ekonomisko, vistiek nelakstymui :  moteriai + su seima savaitgalinem isvykom... o det duja- kazkaip v padlu paskui visokie galvos dagtarai ir yzfai fotkins kaimo kolonelese ir des i interneta / pizadvos :DDDD