Tema: Re: Hondos 2,2 dyzelius +/-
Autorius: YZF
Data: 2009-07-10 09:56:50
Kokios ble bedos? Maziau svaigti reikia.

Sakau: daryk test draiva ir bus aisku kas kaip vaziuoja. Pravaziuok su tokiu 
dyzeliu ir pamatysi kaip vaziuoja.

Siaip kai masina sunki tai sukimo momento jai reikia. O 2.0 benzas gaidys 
nes reikia minti tapke kad vaziuotu, o is to isplaukia keletas minusu: 
garsiai dirba variklis (nekomfortas), daugiau kuro eda (nes didesnes apsukos 
laikomos).

Mieste tas ypac pasireiskia, o mieste vistiek vazines

"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message 
news:h35nn2$5ef$1@trimpas.omnitel.net...
> tai su 2.0i as vaziaves, nes kaip minejau jau nemazai laiko kai sese toki 
> juzina.
> Bet vilnius + daznokai vilnius-palanga gaunasi jai vis kazkur 9-10l, ta 
> masina paliubomu ne dragei perkama tai galvoju gal px visai butu 
> 2,2dyzelius, ypac kai dar visai nebloga kaina ir isvaizda yra siulomas 
> variantas ;)
> Tik kad su dyzeliais bendro turejes tiek- kiek darbo reikalais reikia ..
> Nieks ten nieko necipuos ir nelakstys ,bet jei sanaudos tarkim 8l dyzelio 
> ir dar bedos su varikliu - tai bekalbu 2.0 bendzinas.
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:h35mhm$4kh$1@trimpas.omnitel.net...
>>O kak nasciot test drive?
>>
>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
>> news:h35lrn$40f$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai gal tada 2.0 bendzina gerew?
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:h35kj6$2rn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kas link eksploatacijos, iki 1.9 manau visiems toli :). Vahziuoja
>>>> normaliai,
>>>> bet tikrai neispudingai.
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
>>>> news:h35k2b$2c4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 2006m+
>>>>> Ka galit gero/blogo pasakyt?
>>>>> Kame atsiranda blogumu ir nuo kokios ridos?
>>>>> Kaip palyginus su legendiniu vw 1,9tdi
>>>>> eksplotacija/patikimumas/ekonomiskumas
>>>>> 1,7dyzelius esu girdejes kad neitin pavykes, bet ten lyg nehondos
>>>>> kurinys?
>>>>> sitas jau hondos?
>>>>
>>>>
>>