Tema: Re: V pabaigai - nekosminis nekryzinis kyvis su nepadoria nOlaYda :)
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-07-10 21:07:15
Šiaip ne mano, kontoros, kuri man moka :)
...jei nepaims kas iš newsų (o šitas reiškinys dažnokai stebimas paskutiniu metu), būtinai parašysiu čia, už kiek gavosi
jei pastebi mano pasiūlymus, matei gal, rašiau, kad tox panašus, tik oranžinis daigtas ką tik išėjo trim štukom brangiau, nei būtų gavęsi per newsus :))))

Kadangi yra normalios pasiūlos trūkumas, šian jau įkalbinėjau kolegą, kuris sau pasiėmė vieną pirmųjų ex-demo kosmokyvių, kad parduotų kontorai atgal (po pusantrų metų už minus dvidešimt proc.) Nepasirašo, scukou...

--
'(oo)'