Tema: Re: V pabaigai - nekosminis nekryzinis kyvis su nepadoria nOlaYda :)
Autorius: offline
Data: 2009-07-13 16:26:46
aaa.. gaila, nu gal teks pabandyt ir DSG, nes kol kas iš aptamoto tikėjausi, kaip iš mersinio autobuso ūūūūū, tik pyst ir kitu bėgiu ūūūūū. o čia ūūūūūū taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaukš ir tik tada kitu bėgiu.... kažkaip nervai nelaiko :) aš su mechanika jau ne mažiau pankiių kartų bėgį būčiau perjungęs :)
bet šiaip važiuoja visia maloniai, gal tik iš siviko 1.8 tai dinamikos geresnės tikėjausi.. bet kalba žmonės, kad dinamika su mechanika geresnė :)