Tema: Re: kas tvarkys ratlanki :)
Autorius: Velnias
Data: 2009-07-16 14:26:13
Kliniku atvejis biski isskirtinis - ten tikrai ziauriai nera vietos palikti
masinai, ir mentai ziauriai tuo naudojasi. Kita vertus kol nesinaudojo, tai
buvo irgi bezpredelas, nes uzstatydavo visus saligatvius, ivaziavimus i
kiemus ir t.t., nes tokiu kuriem ten "skubiai reikia trumpam sustoti"
atvaziuoja simtai per diena. Cia jau savivaldybe turetu padirbeti tuo
klausimu, padarydama koki pozemini, ar daugiaauksti parkinga toje
vieninteleje mokamoje aiksteleje, kuri yra dabar, ir i kuria ivaziuoti
uztrunka puse valandos (jei yra vietu).