Tema: Re: kas tvarkys ratlanki :)
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-16 14:44:38
"Salas" <salas@freemail.lt> wrote in message news:h3n29n$qih$1@trimpas.omnitel.net...
> Nebutu pikta, jei nutemptu, tada, kai tikrai to reikia, pvz eismo saugumui
> uztikrinti, arba jei tikrai trukdo kitiems eismo dalyviams, pvz negali
> pravaziuot kasnors. Bet mano atveju pats ryskiausias zmoniu apiplesinejimas,

taigi pats parašei, kad ant šaligatvio palikai, tai kokio dar trukdymo neradai?
su vežimėliu kai išeini, tai vien pro tokius niekam netrukdančius negali nei šaligatviu pravažiuot,
nei per įvažiavimus praeiti - visu radiusu ušstatyta mašinų be tarpelio vežimėliui.

> kai pasirenkamas pats artimiausias taskas nuo ju saugojimo aiksteles, ir
> sutarus su mentais tempiamos visos masinos is eiles, kurios atsistoja po
> zenklu "stoveti draudziama", nors aplink niekur nera vietos kur galetum
> prisiparkuoti nepazeisdamas taisykliu.

ir teisingai daro.
kad nėra vietos, tai nereiškia, jog galima bet kur numetinėti.