Tema: Re: kur patartumet dviratuka pirkti ?
Autorius: Rokas
Data: 2009-07-22 13:44:55
jei ir jie ten vogti tai tikrai ne is LT
nu skirtumo gal nedaug

bet jei man reiktu dviracio uz tokia suma as tikrai isigyciau tikrai gera dvirati
nei kad sumokejes tiek parduotuveje dziaugciausi su vos vos vidutinio  lygio dviraciu

na cia gal kaip kam

as ne uz vagystes ir ju skatinima

--

Rokas Ražanauskas