Tema: Re: kur patartumet dviratuka pirkti ?
Autorius: Kandizijauskis
Data: 2009-07-22 16:41:24
jo jo, tų specializuotų forumų paskaitai, tai be dešimpt štukių į pardę neik, nes priešingu atveju nusipirksi už štukę nevažiuojanty, byrantį, absoliučiai niekam netinkamą dvyrka.. taip taip :)

galų gale, važiuoja ne equipmentas, o kojos :)

ir iš vis perkančiąjam reiktų atsakyt sau į klausimą - kokiam tikslui tas dvyrka man reikalingas? rekreaciniam kartą į savaitę pasiriedėjimui po parkelį ar tour de france laurams? Jei pirmam tikslui, tai forumų skaityt kaip tik nereikia :D reikia eiti su litais kišenėje į pirmą pasitaikiusią pardę, pajamt pirmą patikusį dvyrką ir jis tau važiuos ir važiuos, by tik pedalus mintum. Svarbu dydis tinkamas būtų rėmo, o visa kita yra keičiama/pataisoma/upgreidinama ateityje, kai jau nebepanka parkelio pasivažinėjimo (jei tokį lygį pasieki).