Tema: Re: Converse sporbaciai
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-07-24 12:42:40
pataisa: esu ne is alytaus. Gyvenu siuo metu Druskininkuose. O siaip esu is
Utenos Jei tai ka nors keicia. Be to Druskininkuose netsport parduotuveje,
kur internete yra adresas, guli penkios poros sporbaciu ir tie yra mazu
dydziu. Todel galvojau pasiklausiu cia apie parduotuves alytuje, bet matau,
kad reikes keliauti iki Vilniaus. Aciu