Tema: Re: Converse sporbaciai
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-07-25 06:31:29
Parduotuveje klausiau, tai sake, kad jiems siuncia likucius, todel
pasirinkimas nera gausus. Tas pats ir crocs avalynes parduotuve spa vilniuj.
Kelios rusys batu, o tokiu, kokius turi internetinej parduotuvej, pas juos
nera. Paklausus ar galima butu uzsisakyt, tik paguzciojo peciais panele ir
nieko nepasake.