Tema: Re: Klausimas (KET)
Autorius: Roniz
Data: 2009-07-28 15:06:21
na bent jau man ir pazistamiems net abejones nekilo del zenklinimo toje
vietoje. viskas yra kaip ir aisku. sviesoforas stovi prie isvaziavimo i
kaire,
i desine issukant stovi trikampis zenklas. negi per sudetinga?
ar mums jau reik kaip dumbass amerikonams zodziais surasyti
ant zenklu, ka jie reiskia ir kaip vaziuot per sankryza?
kaip supaprastinti zenklinima sioje vietoje net nezinau,
nebent ant sviesoforo stiklu uzpaisyti juodas rodyklytes i kaire,
kaip kad yra atvaziuojant nuo miesto ir sukant kairen.
isvis man atrodo cia kaip ir naujiena Lietuvoje, kad kiekviena
juosta turi po savo sviesoforo (tiesiai vienas, kitas kairen sukantiems),
o ne padarytas vienas su zalia papildoma sekcija. Keista,
kad sitoje vietoje lietuviai susigaudo dar :) Nors Europoje
butent tik toks principas visur ir yra.