o tu ne filosofijos destytojas siaip gyvenime? :D kalba buvo apie konkrecia situacija, ten tikrai nemazas srautas nusukinedavo atvaziave i miesto centra, t.y link klebaru i jonavos g-ve. Jei visi tie dar susijungtu kartu su tais kurie stovi vaziuoti tiesiai, o neretai ir taip budavo jau eile nuo muravos viaduko ir dar didesnes... butu uzkimsti jau 2 ivaziavimai i miesta bei nemaza atkarpa tranzitines autostrados. Tai gal geriau pabut tuo 1/10dalbaku idant, kad niekam absoliuciai netrukdai ? :) "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message news:h5bmav$tj5$1@trimpas.omnitel.net... > zhaltas wrote: >> tai ka tu siulai? > > Tai priklauso nuo to, kokio masto dalbaku norima but: > > 1) nedalbaku > > Laikytis KET. Jei atkarpoje kuria vaziuosi yra kamstis - vaziuoji/sedi kamstyje. > Tai, kad nusuksi viduryje kamscio ne pasiteisinimas vaziuoti kelkrasciu. > Tokiu atveju vaziuoji su visais kamstyje, ir dziaugiesi, kad nusuksi anksciau, > ir kamstyje uztruksi trumpiau nei kiti vairuotojai :) > > 2) dalbaku-susireiksminusiuoju > > Vaziuoti kelkrasciu, isivaizduojant kad esi auksciau visu "lopu" kurie > kaip durniai stovi kamPstyje > > 3) dalbaku-teisuoliu > > Kovoti su vejo malunais, bandant atvesti 2) i prota, kas is principo nerealu. > > 4) dalbaku-susireiksminusiuoju-teisuoliu > > Pasidaryti dar viena kelkrasti salia kelkrascio (pageidaujama ant zoles), taip > aplenkiant ne tik "lopus" kurie kulturingai stovi kampstyje, bet ir "lopus" kurie > vaziuoja kelkrasciu, bei "lopus" kurie trukdo kitiems "lopams" vaziuoti kelkrasciu! > Pati kruciausia kategorija, nes perspjauna likusias tris. > > >> Tai bent jau bunu tik 10% dalbaku uz ta kuris uztveres kelia aukleja :D > > Cia tau taip atrodo :)) > > -- > Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)