tu ir prie stop zenklo, jei tikrai_tikrai matai kad nieko nera, turbut nestoji?.. "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:h5bmue$ufc$1@trimpas.omnitel.net... >o tu ne filosofijos destytojas siaip gyvenime? :D > kalba buvo apie konkrecia situacija, ten tikrai nemazas srautas nusukinedavo atvaziave i miesto centra, t.y link klebaru i jonavos g-ve. > Jei visi tie dar susijungtu kartu su tais kurie stovi vaziuoti tiesiai, o neretai ir taip budavo jau eile nuo muravos viaduko ir dar didesnes... butu uzkimsti jau 2 ivaziavimai i miesta bei nemaza atkarpa tranzitines autostrados. > Tai gal geriau pabut tuo 1/10dalbaku idant, kad niekam absoliuciai netrukdai ? :) > > "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message news:h5bmav$tj5$1@trimpas.omnitel.net... >> zhaltas wrote: >>> tai ka tu siulai? >> >> Tai priklauso nuo to, kokio masto dalbaku norima but: >> >> 1) nedalbaku >> >> Laikytis KET. Jei atkarpoje kuria vaziuosi yra kamstis - vaziuoji/sedi kamstyje. >> Tai, kad nusuksi viduryje kamscio ne pasiteisinimas vaziuoti kelkrasciu. >> Tokiu atveju vaziuoji su visais kamstyje, ir dziaugiesi, kad nusuksi anksciau, >> ir kamstyje uztruksi trumpiau nei kiti vairuotojai :) >> >> 2) dalbaku-susireiksminusiuoju >> >> Vaziuoti kelkrasciu, isivaizduojant kad esi auksciau visu "lopu" kurie >> kaip durniai stovi kamPstyje >> >> 3) dalbaku-teisuoliu >> >> Kovoti su vejo malunais, bandant atvesti 2) i prota, kas is principo nerealu. >> >> 4) dalbaku-susireiksminusiuoju-teisuoliu >> >> Pasidaryti dar viena kelkrasti salia kelkrascio (pageidaujama ant zoles), taip >> aplenkiant ne tik "lopus" kurie kulturingai stovi kampstyje, bet ir "lopus" kurie >> vaziuoja kelkrasciu, bei "lopus" kurie trukdo kitiems "lopams" vaziuoti kelkrasciu! >> Pati kruciausia kategorija, nes perspjauna likusias tris. >> >> >>> Tai bent jau bunu tik 10% dalbaku uz ta kuris uztveres kelia aukleja :D >> >> Cia tau taip atrodo :)) >> >> -- >> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)