istrauka is www.inspekcija.lt ------------------------------------------------------------------------------------------------- Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke - per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus - atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas - atitinkamai sumažinti prekės kainą - gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą Vartotojo reikalavimų vykdymas Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą ---------------------------------------------------------------------------------------------------- golfietis "Oto" <oab.team@gmail.com> wrote in message news:h5gfl1$qpu$1@trimpas.omnitel.net... > Ir antras klausimas ar galiu as ta kompa reikalauti kad i kita pakeistu > nes jau uzkniso, tik nusipirkus i garantini siunte del neveikiancio cd/dvd > , ir dabar galutinai numiro??? > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4313 (20090806) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com