aciu uz patarimus na viena beda jau maziau, duomenis iskapsciau tai beliko bedos su gelezimi "L I N A S - procentas" <sprendimas@takas.lt> wrote in message news:h5ghgj$t9e$1@trimpas.omnitel.net... > Na galiu pasidziaugt, kad ir as i panashu S patekau. Tik man kiek > slyksciau. Nusprogo hardas Applo po pusmecio naudojimo! Ir pasiule gi man, > kad pakeisim nauju pagal garantija, bet seno neatiduos, kad galeciau > bandyt duomenis isgimdyt... Teko pirkt nauja harda. Tiesa Ideal'as > nuolaida nebloga jam pritaike uz vargus. Bet abydna... > "Oto" <oab.team@gmail.com> wrote in message > news:h5gfl1$qpu$1@trimpas.omnitel.net... >> Kadangi cia visi protingi renkasi tai noriu paklausti. >> Uzsilenke is Topo centro pirktas asusas, jau antra karta, vakar isjungiau >> siandien ryte jokios gyvybes. Yrame jame keletas reikalingu dokumentu, o >> garantiniame parasyta kad jie uz duomenis neatsako!! Yra kokia iseitis?? >> As galiu ta harda issilupti ir nusikopinti bet tada kiek suprantu >> garantijei ate bus.... >> Ir antras klausimas ar galiu as ta kompa reikalauti kad i kita pakeistu >> nes jau uzkniso, tik nusipirkus i garantini siunte del neveikiancio >> cd/dvd , ir dabar galutinai numiro??? >> >> >> >> > > > -------------------------------------------------------------------------------- > > >> >> >> > > >