sarmas, tobish dvasia pvz ir pas nauja mustanga, chargeri, transam, 350z, ir panasiai neisliko. nors valdosi, traukia galbut 3x geriau "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:h87u6u$ofl$1@trimpas.omnitel.net... > ner sarmo? > > o kaip siaip variklio trauka ir valdomumas? normaliai? > > > "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message > news:h87thl$nh0$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tik biski :) >> lambo-lotus-celica. >> tokio sarmo, koks buvo pas pirma jau nebera. >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:h87t96$n56$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu i gal da biski greitesne? truputi? >>> >>> "a-1" <info@a-1.lt> wrote in message >>> news:h87t5j$mvt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> selika kokia tai labai...tik byski brangi bus ryskiai... >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:h87lbf$amk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> >>>>> Naujajame „McLaren MP4-12C“ sumontuotas pačios kompanijos paruoštas >>>>> 3,8 l V8 >>>>> variklis su dviem turbokompresoriais. 600 AG galią ir 600 Nm sukimo >>>>> momentą, >>>>> 80% kurio pasiekiama dar iki 2 000 aps./min., išvystantis motoras >>>>> įdiegtas >>>>> automobilio viduryje. Agregatas sujungtas su septynių laipsnių >>>>> „Graziano“ >>>>> dvigubos sankabos betarpio jungimo pavarų dėže. >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >