Tema: Re: MP4-12C
Autorius: VNO
Data: 2009-09-09 14:44:32
nes sarmui ir charizmai ne sedejimo reikia.

va tau pvz: senas Mustangas turi charizmo, o naujas ne.

ir sedeti juose del to nereikia.


VNO

"FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:h883lt$1nj$1@trimpas.omnitel.net...
> ishkur zhinai y ka mieliau sestum jei ne vieno ish arti net nesi mates :D
> 
> FX
> 
> "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message 
> news:h883c8$16h$1@trimpas.omnitel.net...
>> :)))
>> adrenalino ir dziaugsmo taip, sarmo ir charizmos ne
>> mieliau sesciau i saleen s7, jaguar xj220, ferrari f40, ariel atom, vvm 
>> ultima ir pan.
>>
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:h882a3$v1b$1@trimpas.omnitel.net...
>>> duodu 95% tikimybe kad jeigu atsisestum testdraivui i sita masina, tai 
>>> visi sarmai ir visos charizmos iskarto atsirastu
>>>
>>> "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message 
>>> news:h881th$ubi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nors ir grazus bet sitoj fotkej nea.
>>>> ne vien isvaizda duoda sarmo.
>>>> (dar sarmo sinonimas yra charizma)
>>>> Žodis charizma (gr. ??????? „dovana“) dažniausiai naudojamas apibūdinant 
>>>> sugebėjimą žavėti ir paveikti žmones. Paprastai charizmatiškais vadinami 
>>>> asmenys galintys lengvai patraukti dėmesį ir sukelti kitų susižavėjimą 
>>>> (arba net neapykantą, jei charizma negatyvi) dėl savo asmenybės ir/ar 
>>>> išvaizdos bruožų. Žodis „charizma“ yra kilęs iš senovės graikų kalbos, 
>>>> ir žodyne jis apibūdinamas kaip „ypatinga Dievo malonė ar talentas“.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>> news:h881dn$tg1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai ir klausiu, neizvelgi fotkeje?
>>>>>
>>>>> "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message 
>>>>> news:h8814s$svf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>a tu bent zinai kas yr sarmas?
>>>>>> sarmas kai greiciausia masina savo laiku, isskirtinis dizainas (senam 
>>>>>> sedyne per viduri) +tik 64 vnt pagaminta. o sitam kol kas nieko 
>>>>>> nenusimato. bus eilinis supercaras, niekuom neissiskiriantis is kiru 
>>>>>> supercaru.
>>>>>> nieko nesakau - sitas grazus aparatas. bet nieko isskirtinio jame 
>>>>>> neizvelgiu.
>>>>>>
>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:h8800i$r84$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Cia "nuotraukinis" sarmas?
>>>>>>>
>>>>>>> "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message 
>>>>>>> news:h87ui1$p0e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> sarmas, tobish dvasia pvz ir pas nauja mustanga, chargeri, transam, 
>>>>>>>> 350z, ir panasiai neisliko. nors valdosi, traukia galbut 3x geriau
>>>>>>>>
>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:h87u6u$ofl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> ner sarmo?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> o kaip siaip variklio trauka ir valdomumas? normaliai?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "pranZo" <pranas@gabija.net> wrote in message 
>>>>>>>>> news:h87thl$nh0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> bet tik biski :)
>>>>>>>>>> lambo-lotus-celica.
>>>>>>>>>> tokio sarmo, koks buvo pas pirma jau nebera.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:h87t96$n56$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> nu i gal da biski greitesne? truputi?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "a-1" <info@a-1.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:h87t5j$mvt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> selika kokia tai labai...tik byski brangi bus ryskiai...
>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:h87lbf$amk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Naujajame „McLaren MP4-12C“ sumontuotas pačios kompanijos 
>>>>>>>>>>>>> paruoštas 3,8 l V8
>>>>>>>>>>>>> variklis su dviem turbokompresoriais. 600 AG galią ir 600 Nm 
>>>>>>>>>>>>> sukimo momentą,
>>>>>>>>>>>>> 80% kurio pasiekiama dar iki 2 000 aps./min., išvystantis 
>>>>>>>>>>>>> motoras įdiegtas
>>>>>>>>>>>>> automobilio viduryje. Agregatas sujungtas su septynių laipsnių 
>>>>>>>>>>>>> „Graziano“
>>>>>>>>>>>>> dvigubos sankabos betarpio jungimo pavarų dėže.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>> 
>